vineri, 2 iulie 2010

Turkey

De unde sa incep? As putea spune ca excursiile cu autocarul nu sunt la fel de rapide si confortabile ca cele cu avionul.(Numai confort nu am atunci cand incerc sa dorm pe un scaun cu capul intr-o parte si cu picioarele puse pe suportul din fata scaunului.) As putea spune ca in singura zi pe care am petrecut-o in Istambul a fost infernal de cald .Dar voi privii totul dintr-o lumina pozitiva, pentru ca aceasta a fost THE BEST HOLIDAY EVER.
In Kusadasi bazarul se intinde pe cateva strazi, si pe langa acele mici magazine cu suveniruri sunt si restaurante, la mare parte dintre ele se asculta muzica live (adica de obicei acolo e cineva cu un microfon si o chitara). Exista un microbuz special care te duce in centru, acesta are numarul 2. Am mai retinut si faptul ca numarul 6 te duce la Long Beach. La hotelul Esat, acolo unde am stat pe parcursul vacantei in Kusadasi, piscina este la parter si sala de mese la etajul 6, adica ultimul etaj, mare parte din camere au vedere la piscina, implicit la masa de pin pong si la pool si snack bar. Mi-am facut si cativa prieteni, pe Selen care era din Turcia, niste fete din Romania si cativa finlandezi. Apropo de mentionat, toti aveau ochii albastrii sau verzi.
Traversarea stramtorii Bosfor sau Dardanele, nu mai tin minte, a fost foarte placuta,feribotul avea banci inauntru si in afara si batea briza racoroasa. Anul trecut erau si multi pescarusi, anul asta s-au evaporat se pare :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu