marți, 15 februarie 2011

Anul Nou Chinezesc

Deci, specific ca aceasta postare nu are nici o legatura cu China. Doar ca vroiam sa va povestesc cam cum a fost revelionul meu, tinand cont ca suntem in februarie, a trecut ceva timp de la anul nou, dar cum nu am mai postat...
Revelionul l-am petrecut impreuna cu verisoara mea Julia, am dansat, am ascultat muzica si in ultimul minut din anul 2010 ne-am gandit amandoua la cat de frumos a fost acel an si la toate momentele memorabile, la sfarsit ne-am pus o dorinta si apoi am sunat mai multi prieteni sa le uram :"Un an nou fericit!" :D
Concluzia? Am avut fun. Ne-am culcat la ora 4 si dimineata Julia a incercat sa ma scoale la 10, eu am urlat ceva de genul "inca 10 minutee" ea a venit peste 10 minute si i-am zis "lasa-ma sa dormmm!" si m-am sculat peste jumatate de ora :)) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu