marți, 15 februarie 2011

Revin ;D


Hello, se pare ca nu am mai postat de ceva timp si nu a avut legatura cu timpul, pur si simplu nu am mai stiut ce sa postez si am cam uitat de micul meu blog. Dar am revenit cu inimioare, de la Valentine's day, care desi a trecut, ne-a lasat o bucatica din parfumul primaverii, care se apropie cu pasi repezi, desi e abea jumatatea lui februarie, totusi a fost weekend-ul trecut. Dar a revenit frigul, azi a fost atat de frig de simteai ca e decembrie, nu alta. Se aproprie si ziua mea :X pe 26. Normal, abea astept, o sa fie super, am avut grija deja de toate micile detalii. In rest, scoala...ca de obicei e marti si abea astept sa vina vineri ;)), adica sfarsitul saptamani --> weekend-ul :D. M-am gandit sa pun si o poza de V' day care mi-a placut foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu