vineri, 11 iunie 2010

Al 6-lea capitol

Chapter 6 „ If we ever meet again”

Christine deschise ochii verzi ca frunzele de nuc, si plimba prin camera spatioasa in care dormea. Primul lucru care il vazu era calendarul. „ 26 februarie, ziua mea!” gandi ea. Isi sarbatorise ziua duminica in club cu prietenii, dansasera pana tarziu. Lua micul dejun si apoi iesi in graba pe usa cu geanta atarnata de umar. Prima ora era atelier. Aveau de facut din lut capul lui Venus. A doua ora a fost romana.Ea vazu un nou coleg cu ochii albastrii de azur si parul castaniu. Avea impresia ca il mai vazuse undeva. El se aseza langa Christine.
-Ne-am mai intalnit cumva? Intreba ea.
-Da, eu sunt James.
-Aaa, James, ce mai faci???
-Traiesc si eu. Apropo am o surpriza pentru tine. Am aflat ca zio e ziua ta. El zambi si scoase din geanta un cadou frumos impachetat. Christine il deschise, inauntru se afla o carte care ea vroia demult sa o cumpere dar nu reusise sa o gaseasca. Cartea era „Interviu cu un vampir” de Anne Rice.
-Mersiiii! Spuse Christine bucuroasa. Nu trebuia.
James zambi, apoi doamna profesoara de mate intra in clasa. Urmatoarele ore fura foarte placute. James o invitase,inainte de ora de romana, sa se intalneasca intr-o cafenea. Christine acceptase. Timpul trecu repede cand ajunse acasa se pregati pentru „intalnire”. Se imbraca intr-o rochie rosie precum ciresele si iesi pe usa. Constata cu uimire ca James o astepta acolo.
-M-am gandit sa te iau cu masina. Spuse el.
-Aaa, bine. Spuse ea simplu.
Ei intrara intr-o cafenea. Mesele erau maro imitand stejarul. Christine comanda un ceai de capsuni si James o cafea. Apoi incepura:
-Ce-ai mai facut? Spuse James.
-Pai, sti cum e, cu liceul. Am partcipat la concursul de pictura "Edward Hopper".
-Foarte dragut. Te-ai mai intalnit cu vreun vampir?
-Nu, chiar incepusem sa ma plictisesc, spuse ea chicotind.
Dupa ce mai vorbira vreo doua ore James o conduse acasa. Seara cand incerca sa doarma, se gandi la ceva: „Ce-ar fi sa imi exersez puterile maine seara, ar putea fi amuzant”. Apoi adormi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu